Kārtējais Oratora meistarības akadēmijas izlaidums Rīgā. Nodarbību dienas bija tik piesātinātas, ka bija žēl šķirties. Daudzi atzīmēja sev, cik liela ir uztveres starpība starp vīriešiem un sievietēm, kā veikt uzstāšanās un komunikācijas labojumus jauktā auditorijā, kā efektīvi komunicēt, ja ir vairāku tautību auditorija. Šajās dienās mēs kļuvām par īstiem draugiem, un bija žēl šķirties. Laiks pagāja nemanot. Bet mēs visi drīz tiksimies oratora meistarības 2.kursā, kur mācīsimies strādāt ar argumentiem un pārliecināšanu.
Oratora meistarība Rīgā Lando.lv Atsauksmes:

Irina Lando vada Rīgā oratora meistarības kursu. Oratora meistarība iedalās līmeņos. 1. kursa uzdevums – iemācīties brīvi komunicēt, labvēlīgi noskaņot cilvēkus sarunas laikā, risināt pieklājīgu sarunu, orientēties uz sarunu biedra gaidām, lai nesanāk tādejādi?: „Ak, cik interesants jauns cilvēks! Cik labi, ka viņš jau aizgāja!”.
Irina Lando – ir pieredzējis orators, kas bieži uzstājas publikas priekšā biznesa forumos, starptautiskās konferencēs, vada nodarbības vadītājiem un biznesa īpašniekiem. Oratora meistarības iemaņas ļauj ne tika uzstāties publikas priekšā, bet arī pareizi veidot saskarsmi pārrunu laikā, dodot rīkojumus, kā arī saskarsmes laikā ģimenē un ar tuviniekiem. Ne velti, pēc tam, kad biznesa īpašnieki ir paši mācījušies oratora meistarību, viņi uz nākošo kursu sūta savu sievu un vecākos bērnus ar lūgumu: „Lūdzu, iemāciet viņiem pareizi ar mani kontaktēties.”
Oratora māksla ir nepieciešama ne tikai tiem, kuriem vajag uzstāties lielas auditorijas priekšā. Oratora māksla palīdz sakārtot efektīvo saskarsmi ar cilvēkiem. Katrs no mums „pārdot sevi”, kad kārtojas darbā, ved pārrunas, sarunas ar vadītāju vai atdot rīcību darbiniekiem. Tas palīdz veiksmīgi taisīt karjeru un sevi virzīt.
Oratora meistarība palīdz veidot pareizu komunikāciju ar klientiem. Oratora meistarību sekmīgi izmanto, lai darbiniekiem būtu priekšstats par savas kompānijas stāvokli tirgū. Vairums kontaktu, kas tiek nodibināti un organizācijai dod jaunus klientus, un, attiecīgi, naudas apgrozījumu, ir nodibināti kafijas paužu laikā. Tāpēc, pat uzstājoties konferencēs un vadot savas kompānijas rādītāju prezentāciju, katram darbiniekam jāatceras, ka viņam jādod iespēja citiem pienākt pie viņa pārtraukuma laikā un uzdot nepieciešamos jautājumus. Efektīva saskarsme, pareizas komunikācijas veidošanas iemaņas, emocionālā intelekta izmantošana – tās ir iemaņas, ko noslīpē oratora meistarības kursa gaitā.









